Bisikletlendik!

Kısacası nasip, uzuncasını anlatıyorum:İki hafta kadar önce bankada randevum var Patrick’le, bizim işler için görüştüğüm bankacı, her zamanki gibi büyük bir sevecenlikle karşılıyor, buradaki bankacılık sistemini bilmediğimden dolayı sorduğum en abuk sorulara bile sabırla,tane tane anlatarak cevap veriyor. O günün güzel geçeceği onun yüzümde bıraktığı gülümsemeden belli sanki. Çıktım bankadan, semt olarak sevimsiz bulduğum ama renkliliğine de hep hayran olduğum bir sokakta başka işimi yetiştirmeye vakit var diye ne zamandır uğramadığım charity shop’lara bakayım dedim. Şöyle eskitme bir mont istiyorum, tercihen bir annane tarafından bırakılmış, hani sezon da bitti ya kesin güzel parçalar düşer diye bakınıyorum. Birinden çıkıp ötekine giriyorum ama yok istediğim gibisini bulamadım. Sonra bir dükkanda bakınırken bir kadın eşya bağışlamak için içeri girdi, elindekileri bıraktı ve tezgahtar kıza taşınmak üzere olduğunu elinde iki tane bisiklet olduğunu verecek yer bulamadığını ve onların kabul edip edemeyeceğini sordu. Benim kulaklar Midas bu arada. Kız bisiklet kabul etmediklerini söyleyip, daha büyük bir yardım kurumuna bırakmasını tavsiye etti. Geldiğimizden beri bisiklet diye sayıkladığımı, sadece bisiklet sevdası için değil hakikaten ulaşımımı kolaylaştıracağı için kenara üç beş biriktirdiğimi, her ne oluyorsa bir şekilde başka bir ihtiyaca gittiği için sürekli ertelediğimi, belki de bu dükkana giriş sebebimin bu olduğunu saniyeler içinde düşünüp atladım. Normalde hiç atak davranamam böyle şeylerde, hatta istemeye gireceği için çok çekinirim ama bunu bir işaret olarak algılayıp çıkarken kapıda yakaladım kadını. Ben talibim dedim, fiyat teklif ettim, taşınacağını için bisikletlerden kurtulmak istediğini, parayla uğraşmak istemediğini, ne kadar hızlı gelip alırsam o kadar mutlu olacağını söyleyip adresini yazıverdi kağıda, ertesi gün gidip aldık ama nasıl oldu da bisikletimiz oldu şaşkınız. Hem de iki tane! Bakımlarını yaptırdık, elden geçirdik, boya alıp hafif paslanmış yerlerini elden geçirmeyi, bir de karpuz örüp direksiyona asmayı düşünüyorum. 🍉😜Olayı nasıl romantize ettiysem en son bisiklete araba kokusu bakarken buldum kendimi. 😂 

2 thoughts on “Bisikletlendik!

Leave a Reply

