Ah dünya, hasta ettin beni…

DSC_0041Dün gece epey geç bir vakitte uyuyamadan az önce karanlığın içinden ve aynı zamanda dünyanın başka bir yerinden bir kadın çığlığı duyuldu içimde. O anda dünyanın başka bir yerinde bir kötülüğe uğruyordu bir kadın, ve çığlığı benim kalbimde yankılanıyordu… Sonra bir bomba patladı birkaç çocuk yaralandı başka bir yerde, vücutlarına değen acı yakıyordu tenimi, sesim kayboldu patlama sesinin içinde… Sonra başka yerde -Guatemala belki- bir adam belki hapisanede işkence görüyordu, acıdan bir ayılıyor bir bayılıyordu.. Yine o ilk aklıma düşen kadına gidiyordu aklım. Dilime dolanıyordu dualar, telaş ve hüzünden ne dileyeceğimi bilemeden sadece Allahım onu koru, onları koru, içinde bulunduğu durumdan kurtar diyordum habire…

Bu bir sürü yerden kulaklarıma dolan çığlıklar dar etti yatağımı..

Dün gece dünyanın bütün acıları yürüdü kalbime. Hıçkırıklarla uyuyakaldım.

Bu sabah çalışırken müzik açtım, sevdiğim bir albümden neşeli şarkılar dinlerken sıra aynı albümde içimi çok acıtan bir şarkıya geldi. Koca koca anlamları vardı o şarkının bende, oturdum ağladım yine… Tatlı tatlı, ağlamayı severek, ağladığına sevinerek ama derdine üzülerek, sarsılarak ağladım…

Birkaç saat sonra yeni bir marka için isim arayışındayız, kelimeler, çağrışımlar havada uçuşuyor, daha önce hiç düşünmediğimiz yönlerinden bakıyoruz kelimelere, bağlantılar kuruyoruz filan. Birden aklıma ‘kürek’ sözcüğü geliyor. Patlatıyorum kahkahayı. Unutmuşum, böyle mi gülüyordum ben? Ama nasıl komik bir sözcük bu ya, kürek, kim koymuş bunu diye diye alçalıyor tonu kahkahalarımın. Uzun, ama hakikaten uzun, bir süre sonra tebessümünden ötesini görüyorum gülüşümün.

Böyle hem yoğun duygular, hem de alabildiğine değişken. Manik depresif miyim neyim, bu nasıl ruh hali?

Ah dünya, hasta ettin beni…

20150605_194116

3 thoughts on “Ah dünya, hasta ettin beni…

  1. Yazılarınız cok hoş. Hislerinizi cok guzel ifade ediyorsunuz ve her seferinde kendimden bir parca buluyorum. Tesekkur ederim. Elinize saglık…

    Like

Leave a Reply

