Coming Up Roses (Begin Again Filmi)

Bu şarkıyı duydum ilkin. Bir kaç dinledikten sonra dilime dolanınca bu neyin şarkısı kimin şarkısı derken Begin Again filminin müziklerinden olduğunu buldum. Film 2014 yapımı yeni bir film, uzaktan bakıldığında bana göre çerezden bir gişe filmiydi. Ani bir kararla izleyince basit bir başarı hikayesi olan bu filmin verdiği duyguyu çok sevdim. Isminden de anlaşılacağı gibi bir yeniden başlama, hayata yeniden tutunma hikayesi. Oyunculuğun sade ama samimi olduğu için seyirciye çok doğal yansıdığını düşünüyorum. bu yüzden de film, hikayenin hissiyatını aktarmayı başarıyor fikrimce.
Coming Up Roses Ingilizce’de herşeyin yeniden iyi olacağını ifade eden bir deyim. Küllerinden doğmak gibi. Bu gibi içinde hem hüznü hem de neşeyi barındıran şarkıları pek severim ben. Lost Stars da gayet hit bir parça. Ve evet Keira Knightley’in sandığımızdan iyi bir sesi var. Çok yakışmış filme. Illa izleyin demiyorum ama kafayı dağıtmak, doğal bir akış ve iyi bir hisle filmi bitirmek isteyeceğiniz anlar için ideal.

rose
Everything’s coming up roses…

 

Leave a Reply

