Bu aralar…

Bu aralar ben suluboyaya merak saldım. Resmi hep çok severdim, hep bir şeyler çiziktirirdim, hep ilgiliydim ama şimdi boş kalınca suluboya da resim ve fotoğraflarda büyüleyici durunca karşı koyamadım. Deli gibi siparişlerimin gelmesini bekliyorum, elime geçen her şeyi boyamayı düşünüyorum :) İşte hep şu resimler yüzünden, bir de sonbahar etkisi ;):

http://www.blog.evajuliet.com/2013/03/in-studio_15.html
foto by #

 

ccbdc28afdcd32390b2b8abf6bd870bb
Photo by Oana Befort

 

d7bcc51d1bbdc797400d6614d3e8e622
Photo by ArtCornerShop

 

 

Evajuliet_palette
Photo by Evajuliet_palette

 

d585b0c1829cb46030a6bf10030eb3e8
Photo by June Rollins®
08a23549f7241625f7b572f3431f3757
Photo by http://www.apieceofrainbow.com/

 

 

a4f98f8b91df336222130202e834d15b
Photo by ###

 

Bu aralar ben kırmızıyı yeni tanıyormuş gibiyim. Her ne alıyorsam kırmızı alıyorum. Kırmızı battaniye aldım, parktan bulduğum bir dal parçasına kırmızı kalpli ışıklar sardım, kırmızı meyvelere bayılır oldum, annemin ördüğü kırmızı atkıyı hatırladım bir an sonra gittim kırmızı yün aldım bir sürü kırmızı kırlent, bardak altlığı öreyim diye, bunlarla uğraşırken ambiyans açısından kırmızı renkli bir bardakta kahve içmenin gerekliliğine inandırdım kendimi. Bir ara boş durmiyim dedim Kırmızı Balon’u izledim. Kırmızı bina fotoğrafları çektim, gri gökyüzüne en çok kırmızı binaları yakıştırdım. Kırmızı yapraklar topladım. Böyle kırmızıya bir düşkünlük içindeyim. Biraz gider bu böyle, endişelenmeyin :)

2014-12-04 12.16.55

skitched-20141204-141210
Bu biraz 3310’la çekilmiş gibi :)

 

20141017_120855
Canınız çektiyse affedin, benim bile çekti şimdi, ama renkler nasıl güzel diğ mi?
Screenshot 2014-12-04 14.13.09
Kıpkırmızıydı bir zamanlar, kurudukça değişti güzelliği…

 

Bu aralar ‘bulutsuzluk özlemi’ aldı başını gidiyor. Havalar hep gri. Kar yağsa da soğuğa değse diye dua ediyoruz. Pesto sos ve Risotto yapmayı deniyorum. Maharetten değil sırf yeni bir şeyler öğreneyim diye!

Bir de bu aralar yoksullukları, yoksunlukları ve var içinde yoklukları takıyorum kafaya. Bir amaç uğruna fedakarlıklar içinde yaşayan sessiz kahramanlar takılıyor aklıma. Dürüst kalma çabasında başkasının sahip olduğuna göz dikmeden yaşayan onurlu insanlar. Ve patavatsız paylaşılanlar. Olumsuzluğu paylaşmaktan hiç çekinmeyen insanlar. Hep düşünüyorum paylaştığım, söz, his, fikir, görüntü, iyiye mi yol açıyor kötüye mi?

Bu aralar işte hep bunlar…

 

Leave a Reply

