Bir ‘Çok Bilmiş’ var, Çok Bilmiş’den başka!

Blog yazmak hiç bir zaman popülerlik amacı olmadı benim gözümde. Ben kendi halinde yazmayı, sıklıkla öğrendiklerini paylaşmayı seven ve bazen de içindekileri dökmek isteyen biriyim. Elbette her yazan gibi okunmayı da isterim, görüntülenme sistemine bakarım, biraz fazla çıksa heyecanlanırım ama  bunun için çıldırmam. İçimden geldiği gibi davranmayı seçtim ve kendi kriterlerime göre en iyisini yaptım. Ne içimden gelmeyen bir şeyi yazabilirim ne de hissetmediğim bir yorum yapabilirim. Arada bir twitter’da ya da instagram’da paylaşıyorum yazıları ama işte o kadar. Son zamanlarda az biraz bulduğum zamanla bir kuvvet geldi bünyeye. Yeni yazarlar, yeni yazılar keşfettim. İçlerinde biri var ki ismiyle müsemma daha bir ilgimi çekiyor ve paylaşımları hoşuma gidiyor. Ne zamandır size ondan bahsedeceğim, aklımın bir köşesinde duruyor. Bir kaç ay önce bir arkadaşım benim blogumu ararken onu bulduğunu söyleyince varlığından haberdar oldum bu blogun. Kendisi ‘Çok Bilmiş’ ismiyle uzun süredir yayın yapan, öğrenmeyi ve öğrendiklerini paylaşmayı seven bir blogger. Hemen her konuda verdiği fikirler, öğrettikleri, ne nasıl yapılır temalarıyla hakikaten üretken ve faydalı bir blog yazarı. Blog isimlerimizin aynı oluşu beni gülümsettii ama bence şu bir gerçek ki o benden daha ‘Çok Bilmiş’ ve bu ismin hakkını veriyor. Zaten ben de bu aralar bir sorgulama yaşıyorum blog ismimle. Çok severek koyduğum bu isim beni biraz sıkmaya başladı. Belki yazılarımla birlikte yeni bir yere taşınır, yeni bir isim alırız. Bunu da bu arada duyurmuş olayım çok okuyanım varmış gibi hayal ederek :D

Ama siz Çok Bilmiş’e bir uğrayın, daha çok bayanlara hitap ediyor gibi ama belli olmaz herkes ihtiyaca binaen bir şeyler bulabilir onda. Gerçekten çok çeşitli konularda danışabilirsiniz, ve çok büyük ihtimalle sizi hayal kırıklığına uğratmaz. Çünkü o tam bir Çok Bilmiş :)

Çok Bilmiş için buyrun tıktık: http://sormabulmadunyasi.blogspot.com/

Leave a Reply

