Dinlen Bir Nefes Al

Kaynak için tık!

Karmaşayı sevmiyorum. Sürekli koşturmak zorunda olmak, görev hissiyle hareket etmek, sevdiğin şeyleri daha müsait bir zaman bulurum diye ertelemek. Ama düzen de sıkıyor bir yerde. Erken yatıp erken kalkmaya isyan edip döngüyü bozarak mutlu oluyorum arada. O sıkıcı monoton ve birbirinin çok benzeri günlerden çok sıkılıyorum. Öyle zamanlarda üretkenliğim yerlerde sürünüyor. Ve aynı şeyleri tekrarlarken buluyorum kendimi. Tiksiniyorum kelimelerimin azlığına. Hep aynı döngünün içine hapsolmuş gibi hissediyorum. Koşup kurtulmak istiyorum. En ufak bir değişiklik yetiyor dengemin yerine gelmesine. Öyle bir haldeyim yine…

Bütün gün müzik dinleyip, kahve içip yazmak istediğim zamanlar. Aç gibiyim ruhumu besleyen her tür sanat dalına. Görebilirsem görmek, dinleyebilirsem dinleme, izleyebilirsem izlemek dahası  ne kadar duyumsayabilirsem o kadar duyumsamak istiyorum yaşamı. Fotoğraf çekmek istiyorum mesela. Yanımdan akıp gidenleri fotoğraflamak, fark ettiğimi fark etmediğim zamanlarda hatırlatmak kendime. Film listemi temizlemek ve yeni bir liste yapmak istiyorum artık. Bir de doğayı istiyorum baş ucumda. İnsan ve binanın minumuma indiği yerlere doğru yola çıkmak istiyorum. İzlenecekler, okunacaklar, dinlenecekler listelerimi de yanıma alıp doğada her hangi bir yere kurulup bütün bunlarla tedavi etmek istiyorum bakış açımı. İyice bir kaptırmak istiyorum galiba. Yenilenene dek kimse rahatsız etmesin, kimse bölmesin terapimi. Öyle iyi gelecek ki bir mola…

Kaynak

Diyor ya bir karikatür karakteri, Bazen uyudukça uyuyasım, uyumadıkça da uyumayasım geliyor diye, işte ben de öyle bazen yazdıkça yazasım yazmadıkça da yazmayasım geliyor. Aslında yazmak istemediğim zamanlarda aklımda bir dolu konu geçiyor ve cümleler birikiyorlar yine aklımın bir köşesinde. ellerim duruyor belki ama gözlerim hep izler vaziyette, kontrol edemediğim bir organım gibi kendine göre gözlemler yapıyor not tutuyor bir yere. Yazılacaklar listem de epey bir uzun bu arada… Başlığı atılmış, içeriğine unutulmaması gereken bir kaç cümle eklenmiş zilyon tane yazı var blogumun arka bahçesinde. Ruhum gibi dağınık orası da, ilk tatili bekliyor düzenlenmek için…

Son söz: Tatil bi gelse de gitsek!

Bu arada şarkıyı kendime seçtim bugün: Jehan Barbur – Dinlen Bir Nefes Al

Leave a Reply

