Go Somewhere

Yeni bir melodi dinlediysem, bir fotoğrafla uzak yerlere gittiysem, bir bilet aldıysam daha önce hiç gitmediğim bir yere, yeni bir hikayeye başlıyorsam, ya da sabah saatleri güneş ilk beni uyandırdıysa erkenden, işte o zamanlarda yaşadığımı hissederim. Kan dolaşımım hızlanır, yürümek değil koşmak isterim… ve yorgunluk, hastalık anlamsızlaşır gözümde. Aşılabilir hale gelir tüm engeller… O içimden yanan enerjiyi başka bir şey başlatamaz sanki.

Öyle hissederim işte arada.

Sonra bunu kaybetmekten çok korkarım. Uzun süre benle kalsın diye direnirim. Sonra usulca terk eder beni bu his. Her şey sıradanlaşır yavaşça. Suskunlaşırım.

Sonra yine birden bir resim, bir şarkı, keşfettiğim her hangi yeni bir şey…

… yine yeni yeniden başlatır heyecanlı yolculuğumu… on the road again…

Gitmek kelimesini oldum olası seviyorum. Ve mekansal açıdan sıkılgan biriyim. Bir mekanda çokça vakit geçirmek sıkıyor beni, başka yerlere gitmek istiyorum. Sanki her yerin bir kredisi var, dolunca ben de doluyorum. Mekansal değişiklik hep iyi geliyor… Ve nedense şöyle düşünüyorum, mekanın insanlar üzerinde sandıklarından daha fazla etkisi var. Yani belli bir ilişkisi olan iki ya da daha fazla insanı alıp başka bir yere koysanız ilişkilerinde değişiklikler olurmuş gibi geliyor bana.
Şimdi yine aklımda bir hareketlilik var. Ailemi de alıp uzak bir yerlere gitmek istiyorum. Neyseki ailemden sıkılmıyor, öyle insanlar da var, bense her yeni şeyi ailemle keşfetmek isterim. Dahası onların da daha keşfedilecek çok yönleri varmış gibi gelir bana. Dolayısıyla problem sadece mekanla ;)

Sadet: değişiklik beni güzelleştiriyor…

Leave a Reply

