Pip Studio!

Nalet olsun içimdeki Pip Studio aşkına diyorum başka da bir şey demiyorum!

Aklımdan çıkmıyor… :)

Bu kupanın serisini,
bu tabakları,

bu kaseleri,

bu pembiş fincanı,

bu seriyi,

burada olan biteni,
Şuradaki yastığı,
bu şeker şekerliği,

bunları, şunları…

bu duvar kağıdını,
bu kuşlu tabağı,
bu odanın içindekileri…
Hepsini hepsini Allahın izniyle istiyorum :) Çok çok çok beğeniyorum!

Türkiye’ye kargosu yok ki anacım neyse parası verip alalım. Hayır o değil beni Amsterdam’a getirecek bu meret çuvalla alıp döneceğim o olcak! Pehh! Ne olursa olsun bu Pip olayı

Çok Bilmiş en beğenilenlerde!

Leave a Reply

