Erkek Muhabbeti

     Ne zaman bey-hanım karışık bir ortama girsem, hanımlardan çok beylerin muhabbeti ilgimi çekiyor. Hani futbol değil de, konu siyaset, dünyanın gidişatı, arabalar, teknoloji, ekonomi olunca kulak kesiliyorum. Hatta çoğu zaman ortamda çok garip karşılanmıcaksa atlıyorum bile lafa. İlla bir fikrim, bir sorum, bir merakım oluyor. Tabi ben böyle beylerin muhabbetine takılınca hemcins muhatabım uzuuun bir sessizliğe bürünüyor. Neden sonra kabalık yaptığımı fark edip hemcinsime yönelip toparlamaya çalışıyorum. Son zamanlarda özellikle yaşıyorum bu durumu. İnanın hiç açmıyor içimi bayanların muhabbeti. Hani tatlı tarifleri, ev dekorasyonu, kıyafet filan bir yere kadar. Ama yeni bir şey katmayacak, dünyadan bihaber boş muhabbetlere gelemiyorum ey hanımlar! Dünya evimiz, mutfaktaki marifetlerimiz, çocuklarımız, saçımız başımızdan ibaret değil! Ciddi meselelerle gelin! Geliştirelim birbirimizi…

Leave a Reply

