Pehh!

Psikolojik çöküntü içersindeyim. (Ne abarttım beh!) Hiç bir şeyi toparlayamıyorum, hiç bir şeye yetişemiyorum, yetemiyorum, bir koşturma ki içinde kayboldum.. Tatili iple çekiyorum. Bir zamanım olsa ah bir olsa diye geçiyor günlerim..

Yüksek Lisansa başvurma sürecindeyim, inşallah istediğim bölüm ve üni olur. Hayırlıysa olsun değilse olmasın rahatlığındayım, bir tevekkül ettim ki sormayın..

Çalıştığım kurumda görevim biraz değişti :S Kafam karışık, yapıp yapamayacağıma emin olamadığım bir görev verildi. Benden daha iyi yapacağına inandığım bir sürü insanın içinde.. Uff puff… Karın ağrılarım oldu stresten. Yaparsın yaparsın deyip pasladılar. Ben biliyordum zaten böyle el verirsem gövdemin gideceğini ya neyse… Hayırlısı artık.

Gezi olaylarını takip ediyorum uzaktan. Bu hale gelmesinde iktidarın büyük payı olduğunu düşünüyorum. Bir kere son derece basit bir şekilde çözülebilecek bir yerel problemin yönetme beceriksizliğiyle büyüyüp ülkeyi sarmasına üzülüyorum. İnsanlar ağaçları sökülmesin istiyor, bu kadar. Ne var bunda insanların üzerine tomalarla gidecek, güzellikle çözebilecekken şiddet kullanacak, bunu anlayamıyorum. Her ne kadar AKP üyeleri sert olmasa da Başbakan’ın talihsiz açıklamalarının bir çuval inciri mahvettiği fikrindeyim efenim. Süreci yönetimi beceriksiz bulmakla birlikte, o insanların iyi niyetli taleplerinin oturup adam akıllı dinlenmemesini hoş bulmuyorum. Aynı zamanda bu iyi niyetli eylemcilerin provokatörlerin ağzını sulandırdığını hatta bazı-çok da iyi niyetli olmayan-larının da provokatörlerin ekmeğine yağ sürdüğünü sonuç olarak iyice halt ettiğimizi düşünüyorum. Süreç boyunca normalde hiç hazzetmediğim bir karakter olan Devlet Bahçeli’nin sağduyulu tutumunu teprik edip bazılarının örnek alması gerektiğini düşünüyorum. Son zamanlarda her iki taraftan da ortaya çıkan mizahi dehaya hayran kaldığımı, epeyce gülmemin yanında bazı pankartlardaki aşağılık anlayıştan da iğrendiğimi belirtmek istiyorum. Benim gibi düşünen düşünmeyen herkese saygı ve sevgilerimi iletiyor, son olarak elmalarla armutları hala ayıramayan bir toplum olmaktan hicap duyduğumu söyleyerek sözlerime son veriyorum.

Öhh ne uzattım beh!

Leave a Reply

