Çiçek ve Kadın

Dünya çiçek olsun! :P

Kadın ve çiçek arasındaki ilişkiyi deneyimliyorum şu sıralar. Çiçek neden daha çok hanımlara alınır? Bir hanım için neleri değiştirir bir buket ya da saksı çiçek? Çiçeğin nedir anlamı bir hanım için? anlıyorum yavaştan.. Öyle hızlı değil, usul usul çözüyorum bulmacayı..

Sade ama şık dediğimiz tarzdan :)

Salonun önemli bir bölümünün çiçeklerin kapladığı, saksılardan oturacak yerin kalmadığı bir evde, çiçeklerle konuşan bir annenin çocuğu olarak büyüdüm. Sırf bir çiçeğin dalı kırıldı diye kafatası hücrelerim terlikle tanışmıştır  :) Sevgili kocam da, sağolsun, hiç çiçeksiz bırakmamıştır karısını. O yüzden öyle bir hasret içinde filan değilim. Fakat bu bahar dallardaki tomurcuklar, çiçeksi her şey başka bir heyecan veriyor bana. Bir masalın içinde olduğumu fısıldıyor kulağıma geçtiğim sokaklar.. Gözlerimi alamıyorum cherry blossomlardan, yerden bir anda bitiveren minnak papatyalardan.. Pinterest’de her geçen gün pompalıyor bu sevdamı. Evi bir botanik bahçesine çevirmem an meselesidir!

Begonyayı hayata döndürmek için geçtiğimiz hafta sonu toprağını değiştirdim, ama hala bitkisel hayatta, kritik durumunu koruyor.. Aldıktan beş gün sonra soluveren, daha yeni tanışmıştık dediğimiz lilyum kokusuyla büyülüyordu evkileri.. Üç haftalık orkidelerimse bebişler veriyor her geçen gün. Şimdi sıra mint yeşili tonunda mavi ortancalarda, yeni hedefim bu :) Bir de succulent çok istiyorum bir kaç çeşit ama Türkiye’de yok malesef :/ Sakız Adasında gittiğimizde öylelerini görmüştüm ki, şimdi nasıl pişmanım Don’dan bir tutam tohum istemediğime.. Orada da çok çeşitli çiçek vardı..Ah ah şimdiki çiçek sevdam olucaktı, bavul bavul taşırdım.. Bir de İstanbul’un Lale Festivaline uğramak istiyorum bir gün bol vakitte..

Şunlara bakınca kimin kalbi yumuşamaz ki…

Leave a Reply

