Kindle

Yeni bebeğim. Mac’den sonra teknolojik aletlere bir başka bakmaya başladığımdan her yenisinde acayip heyecan duyuyorum. Teknolojiye düşkün bir adamla evli olmanın etkisi de büyük tabi bu teknoseverlikte. Benim zaten oldum olası aram iyidir yenilik ve teknolojiyle, babadan kalma bir ilgi, kendisi Türkiye’dek ilk cep telefonu sahiplerinden biridir söylemasayıp :) Çok parası olduğundan değil, meraktan ama… :)

Kindle yurt dışında çok popüler olmasına rağmen Türkiye’de kitap okuma alışkanlığıyla doğru orantılı olarak neredeyse hiç bilinmiyor. Ee yılda ortalama kitap okuma miktarı 6 sayfayı geçemeyen bir toplumdan Kindle gibi bir nimeti tanımasını bekleyemezsiniz. Yazık ki çok şey kaçırıyoruz. Neyseki doğum günüm vesilesiyle kaçırmadım yakaladım bir yerden. O değil de çok hoş bir alet, tek elle tutulup sayfalar öne arkaya çevriliyor benimkinde. Minik, şirin bir şey.

Bu sabah doğum günü hediyesi olarak aldığım bu güzellikle de hemen kaynaştık. Ebook yasal olarak nasıl indirilir, nerde ne var bütün ilgili videolar izlendi yarım saat içinde. ‘Gerçek bir Türk insanı asla kullanma kılavuzu okumaz’ mottosuyla hareket ederekten hiiç okumadım başta :), olaya bodoslama dalıp çözmeye çalışmak daha eğlenceli değil miydi? Değilmiş. Her daim işin en doğrusunu yapmaya adanmış benim Avrupalılardan bilem daha entellektüel kocamın hep yaptığı gibi kullanma kılavuzunu okumaya da meylettim sonradan. Çünkü hep onun lafına geldiğim, aslında kılavuzu okusaydım o sorun hiç olmucakmış dediğim için bu sefer okuyacağım, hadi bakalım!

Yatabolizmam hızlanıyor 1, gözlerim kapanıyor. Bu günlük bu kadar, hayırlı Kindlelar!

ÇB’den sweet dreams! ;)

1: Eşime ait bir deyim :)

Leave a Reply

