Son günlerde…

Düşükten sonra hiç bir şey yapmak istemiyorum, öyle yorgun öyle bitkinim ki… bir ara işe ara versem mi diye bile düşündüm. Ama bırakılacak bir iş değil benimkisi..

Nedeni belli değil. Genel bir durum dendi. Üzüldüm mü? Aslında önce anlamadım. Bitkinlik ve halsizlikten düşünmeye fırsatım olmadı..

Sonra anladım ki doğmamış bir melek gitti cennete.. Böyle düşünmek iyi geldi.. Kaybettiğini sandığın anda kazandığını hissetmek.

Öte yandan toefl stresi var üzerimde, program yaptım ama uyamıyorum, her gün bir şeyler çıkıyor :( bu da beni acayip geriyor. Şubata yetişmem lazım master kayıtlara yetişmek için.. pufff

En güzeli en sevdiklerinin seni her zaman sevdiğini bilmek.. Hayatta başımıza gelen şeylerin genelde tersine işaret ettiğini görmek, olayların ardındaki manaları keşfetmek yaşama arzumu tazeliyor. Dua etmenin tadını çıkarıyor, hayatımda olan her şey için çok şükrediyorum…

Leave a Reply

