Yan Flut

Bugün yan flüte başladım! Çok heyecanlıyım. Yeni bir şeyler öğrenmek, müzikle ilgilenmek o kadar iyi geldi ki kendimi yenilenmiş hissediyorum.
Bizim evde ”Çok Bilmiş Bey” in eskilerden bir yan flütü vardı. Öyle boynu bükük daha fazla durmasına dayanamayıp kaptığım gibi düştüm kurs yollarına. Eli de başka bir enstrumana karar vermişti, birlikte başladık müziğe, uzun zaman sonra..
Hocam da çok yetenekli, güzel vakit geçireceğiz birlikte hissediyoum!
Ve herkese hayatında daha önce olmayan yepyeni bir şeyler denemesini tavsiye ediyorum!

3 thoughts on “Yan Flut

  1. merhabalar. her ne kadar geç kaldığımı düşünsem de ben de yan flüt dersleri almaya kara verdim. yazınızı görünce de sormak istedim, nasıl gidiyor acaba dersler. başlangıç için zorlayıcı bir enstrüman mı?

    Like

  2. Merhaba, hiç bir enstrümanın kolay olmadğını söylememe gerek var mı bilmiyorum ama ben şahsen kısa sürede sonuç alabildiklerimi seviyorum. Yan Flüt de bana göre böyle bir alet. Geç kaldığınızı düşündüğünüz her an biraz daha geç kalıyorsunuz, azıcık bir ilginiz dahi varsa bence deneyin, iyi geliyor müzik her haliyle. Bence tek olumsuz yanı hem çalıp hem söyleyemiyor olmak :)

    Like

Leave a Reply

