Banyo’da Yeni Fikirler

Aslında evinin fotolarını çekip paylaşmayı seven biri değilim. Ama bu dekor fikirleri çok hoşuma gittiğinden uygulayıp paylaşmaktan çekinmedim. Umarım işinize yarar, hadi bakalım,
İlk fotoğraftaki fikir Kırmızı Minder’den. Koca tuvalet kağıdı paketlerini nereye koyacağımı bulamayıp kafayı yediğim bir anda sepetlere koyup banyonun en yukarı tarafına bunları döşemek çok hoş oldu. Sizce nasıl?

Banyo sepetini iki haftada bir yeniden boşaltıp tekrar dekore etmek bir hastalık olabilir mi? :)

Tchibo’nun orjinal ürünlerinden biri: Çamaşır Deterjanı kutusu. Çocukların çok ilgisini çekiyor.

Minik bibloların hoş bir hava kattığını düşünüyorum banyoya. Bu da en sevdiklerimden İstanbul temalı mumluk. Şu an içinde koku topları var ama..
Bir ayrıntı daha, evet dantel kullanmayı seviyorum! :) Çok otantik vintage geliyor bana… Zaten kullanmasam ablam kıyameti koparır ayda bir teftişe gelir bir de ondan çekiniyorum :)

Banyo setiyle aynı desende havlu da en sevdiğim detaylardan..

Pamukların cam şişelerin içinde kesinlikle daha hijyenik olduğunu ve çok da şık durduğunu düşünüyorum. 
Dekorseverlere yeni fikirlerim şimdilik bu kadar. Sizin de varsa değişik fikirleriniz mutlaka paylaşın, beklerim :)
ÇB’den mutlu günler…

3 thoughts on “Banyo’da Yeni Fikirler

Leave a Reply

