Bisküvili Lokum

Aile hayatımızın gelenek göreneklerimizi yaşatma ve yaygınlaştırma projesi kapsamında bu bayramda kapımızı bayramlaşmak üzere çalan çocuklara bisküvili lokum ikram etmeye karar verdim :) Her şeyi bir proje kapsamında görmeye bayılan ben bunu nasıl daha önce düşünmedim diye hayıflandım doğrusu. Kii bayılırdım ben çocukken bisküvili lokuma. Her ne kadar sünnet düğünleri ile özdeşleşmiş olsa da bayramların da iple çekilme sebebiydi petibör büsküvili lokum.

Zaten insan sağlığına zararı sağır sultanın kulaklarını çınlatan hazır içecekleri de mutfaktan çıkarıp limonata/ ev yapımı içecek kültürünü neredeyse yerleştirmekle yaptığımız devrimi abur cubur için de yapabiliriz diye düşünmekte iken alternatifler neler olabilir diye düşünüyordum. Böyle şeyleri değiştirmek kolay olmuyor tabi muhakkak alternatifiyle yapmak gerekiyor değişikliği. Bisküvili lokum iyi bir abur cubur alternatifi. Hurmalı ceviz & incirli ceviz de olabilir bak şimdi geldi aklıma. Son günlerde okuduklarımdan sonra hakikaten hazır gıdalardan uzak durmaya çalışıyorum. Hatta çoluğa çocuğa çikolata filan veremez oldum. Ama şimdi listeye aldım bunları yaparım inşallah. Velhasıl söz biter bisküvi kalır, bayramda bekleriz bisküvili lokuma ;)

2 thoughts on “Bisküvili Lokum

  1. Yaa ama amaa bu yapılırmıııı..
    Ama benim canım çok istedi şimdi bunu :(
    evde hepiciğide var ama yiyememkiii :(
    yarın kolonoskopiye giriceğimden su diyetindeyim 3 gündür ağzıma tek lokma girmemişken herbişiyi bırakıp bisküvili tarifler ararsam google amcada karşıma seni çıkarırsa olucağı bu işte :)
    olsada yesek diyemicem iyileşsemde yesem aah ahh :)

    yeni keşiflerini görebilmek adına seni takipe alıyorum izlemedeyim artık.. :)
    Sevgilerimle…

    Like

  2. Zeynepcim inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşursun da sonra ne canın çekerse senin olsun :) Sen de aranmışsın biraz, ararsan bulursun tabi bisküvili tarifler :)

    Keşiflerimizi paylaşacak birileri bulmak ne güzel dimi? :)

    Sevgiler…

    Like

Leave a Reply

