Kaktüsün Kerameti

Muhakkak görmüşsünüzdür, ofislerde hep bir kaktüs olur. Ben de pek sevimli bulurum ama nedenini bilmiyordum. Geçen bir yerde denk geldi iki tane aldım biri eve, biri de eşime yeni ofisi için (yukarıda görmüş olduğunuz gibi). Sordum soruşturdum meğer bu kaktüs pek kerametli bir bitkiymiş.  Bulunduğu ortamdaki negatif enerjiyi emer, radyasyonu bir nebze olsun engeller, bulunduğu alanın enerji dengesini korur ve insanlar arasında daha iyi iletişim kurmaya yardımcı olurmuş. Feng Shui dekorasyon önerilerinde de adı geçiyor bu bitkinin. Bir rivayete göre de zenginliği çekici etkisi varmış efendim, artık denemek size kalmış :)

Leave a Reply

