Kar Tatili!

http://ogrencigunluk.blogspot.com/2011/01/ankaraya-bugun-kar-yagdi.html

Akşamdan beri lapa lapa kar yağıyor. Acaba tatil olur mu olmaz mı diye konuşup duruyoruz ama çok da umutlanmıyorum. Haftalardır yağan her kara o kadar çok heh işte şimdi tatil olucak muamelesi yaptık, üstelik hepsinin de ardından tıpış tıpış gittik ki işe artık pek bir cazibesi kalmadı. Bu hislerle sabah bir telaşla uyanıp hazırlanmaya koyuldum, aceleyle birşeyler atıştırdım hazırlandım tam kapıdaydım ki eşim muzip bir gülümsemeyle süprizz dedi ve telefonuma gelen mesajı gösterdi. Evvvett tatildi! Beklenen kar tatili geldi!

Öyleyse bugünü tamamen kendime ayırabilirim. Taze blogumla ilgilenebilir, evi düzenleyebilir, kitap okuyabilir, akşama güzel bir yemek pişirebilir, projelerimle ilgili araştırmalar yapabilir ve sizin için DIY lar hazırlayabilirim!

Bugün tatil! Yuppiii!!

Leave a Reply

