Geleceğe Dönüş

omuroztas.com

Uzun aralıklarla yazıyorum bu aralar. Çünkü evdeki pc son zamanlarda paper yazma derdinde olan çok bilmişin beyi tarafından epeyce meşgul. Aslında evde üç tane bilgisayar var ama ben laptopta değil de masaüstünde yazmak istiyorum. Çünkü o çok daha uygun bu işler için, bir sürü tasarım programı var, hem çok hızlı, hem de koca ekranda daha zevkli.

Ben teknolojiyi hakikaten seven biriyim ya. Hani böyle kimi insanlar geçmişte yaşamayı ister ya, bilmem kaçıncı yüzyılda filan, işte ben onu asla istemem. O zamanların çok yavaş ve ilkel olduğunu düşündüğümden şu kafayla asla geçmişte yaşayamazdım herhalde. Şu an yaşadığımız çağ bile çok ilkel geliyor bana, ki geleceği hayal ettikçe şu andaki birçok şeyi çok sıkıcı buluyorum. Bu anlamda gelecek nesilleri şimdiden kıskanıyorum diyebilirim dürüstçe :)

Bir de pratik şeyler acayip bağımlılık yapar bende. Hani böyle arabaya binmek varken niye ata binelim gibi bir mantık :) Bir şeyin daha pratik hali varsa asla bir önceki versiyona dönemiyorum. Şimdi öyle donanımlı bir pc varken oturup daha yavaş ve alt versiyonda yazmak hiç de heves uyandırmıyor.
Neyse efenim, arayı çok uzatmamak adına az buçuk bir şeyler yazmak istedim. En kısa zamanda da harika projelerle dönücem, şimdi hazırlık yapıyorum ;)

En yakında bir kaç DIY projem olduğunu şimdiden bildirmek isterim.

Bekleyinn ;)

Leave a Reply

